Barwny ptak.

Pisanie bloga馃槅 .. O Jezu kochany!

I co dalej? My艣li w臋druj膮ce dooko艂a.  My艣l臋 sobie...Chyba nie nadaj臋 si臋 do tego. Nie potrafi臋 pisa膰, przecie偶 nie jestem nawet skromnym writerem. Po chwili wdech i wydech i okej, jako艣 to b臋dzie, mo偶e jedna osoba b臋dzie chcia艂a to przeczyta膰, ten m贸j strumie艅 艣wiadomo艣ci, to co mi 艣lina na j臋zyk przynosi. To du偶e wyzwanie, tak chcie膰, umie膰. Ch臋膰 dawania od siebie jest tak ogromna, 偶e wewn臋trzna potrzeba bierze g贸r臋. Po jakiej艣 godzinie wychodz臋 na prost膮, wi臋c my艣l臋 sobie, 偶e najlepszym tematem tego dnia by艂a my艣l o barwnym ptaku, tak ptaku, kt贸ry szybuje w miejskim zgie艂ku czy na prowincji. Nazywaj膮 mnie niekt贸rzy barwnym ptakiem. Podoba mi si臋 to, nawet bardzo. Pierwszy raz us艂ysza艂am to mi艂e stwierdzenie podczas pierwszego pokazu w Lublinie. 馃挀
Po latach zrozumia艂am, 偶e chyba m贸wi膰 mo偶na i pisa膰 swoj膮 opowie艣膰 na wiele sposob贸w. Ja potrafi臋 obrazem, stylizacjami. W taki barwny spos贸b najlepiej oddaje si臋 relaksowi duszy i cia艂a.



Te mi艂e wspomnienia to czas, kt贸ry ju偶 nie wr贸ci. Wspominam, ale id臋 dalej. Robi臋 swoje, realizuj膮c ma艂ymi kroczkami swoje pragnienia. Tak膮 mam wizj臋, to chc臋 j膮 zrealizowa膰, na co mam czeka膰? Za du偶o czekania, za ma艂o dzia艂ania. Nauczy艂am si臋 szanowa膰 czas, up艂yw czasu. Teraz jestem Matk膮, z baga偶em do艣wiadcze艅, wiem wi臋cej i umiem wi臋cej. Pokocha艂am siebie niedoskona艂膮, dlatego m贸wi膮c jak *Frida Kahlo 馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄

                          Jestem swoj膮 muz膮. Jestem obiektem, kt贸ry znam najlepiej. Jestem tematem, kt贸ry chc臋 zna膰 najlepiej.

Tak w艂a艣nie jest, postanowi艂am by膰, istnie膰, realizowa膰, kocha膰 i dawa膰. A oto efekty wczorajszej ekspresji. Ciekawa jestem jak Wam si臋 to podoba ?






Uwielbiam takie po艂膮czenia, wszystko musi si臋 komponowa膰 w zgrabn膮 ca艂o艣膰. Tym razem wybra艂am kwiaty pod dwiema postaciami. Po pierwsze naszyjnik zaprojektowany przez Justyn臋 呕ywieck膮 z Bohobi偶u ma dla mnie ogromn膮 warto艣膰, zw艂aszcza, 偶e powsta艂 w okresie tej izolacji. W rozmowie zdradzi艂a, 偶e ma tak du偶o pomys艂贸w i czasu, 偶e nawet jej si臋 to podoba. Tym bardziej uwa偶am, 偶e jest godny zainteresowania. Po drugie sukienka, wspania艂a, radosna, romantyczna, ultrakobieca z polskiego butiku, doprowadza o zawa艂. Jestem maniaczk膮 sukienek 馃槅馃挀. Odkryte ramiona, falbany to co艣 wspania艂ego a w po艂膮czeniu z kwiatkami to mi艂o艣膰 od pierwszego wejrzenia. Poniewa偶 odk膮d m贸j rozmiar uleg艂 powi臋kszeniu, staram si臋 wybiera膰 fasony lu藕niejsze, swobodne.
Zdecydowanie lepiej si臋 czuj臋 jak tali臋 podkre艣l臋 paskiem kupionym np. w secondhandzie.
W tej kompozycji skupiam si臋 g艂贸wnie na 艂膮czeniu barw i dodatk贸w w okre艣lonym stylu boho.
Poniewa偶 od lat fascynuj膮 mnie kapelusze a teraz pogoda sprzyja aby szale膰 to z rado艣ci膮 za艂o偶y艂am czarny kapelusz ozdobiony pi贸rami. Wi臋cej o kapeluszach b臋dzie w kolejnych postach, bo temat jest niezwykle ciekawy.


























Te pi臋kne tereny, kt贸re s艂u偶膮 jako t艂o to okolice miejsca, w kt贸rym mieszkam od kilku lat. Czysta poezja. Delektuj臋 si臋 tym za ka偶dym razem jak tam jad臋 i my艣l臋 sobie w贸wczas 馃槏 ale jeste艣my szcz臋艣ciarzami!

  



Aleksandra 馃挀




    Frida Kahlo to wielokrotnie moja inspiracja, wielbi臋 j膮. Zapewne po艣wiec臋 jej nie jeden wpis 馃挄





Komentarze

  1. Olu, czytaj膮c Twoje teksty coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, 偶e pisanie bloga jest kolejnym Twoim powo艂aniem.
    Pi臋knie ubierasz w s艂owa swoje my艣li i czyta si臋 Ciebie "od deski do deski".
    A to wielka sztuka - zainteresowa膰.

    Bycie kolorowym ptakiem w tym naszym szaro -buro - nakrapianym kraju, to prawdziwy przywilej.
    Sama pami臋tam, kiedy zaczyna艂am przygod臋 z bi偶uteri膮, w艂asnie pe艂n膮 kolor贸w i mocnych, odwa偶nych barw, obawia艂am si臋, 偶e nie znajdzie zainteresowania w艣r贸d Pa艅.
    Jak偶e si臋 myli艂am. Otrzyma艂am wiele maili z podzi臋kowaniami, 偶e wreszcie pojawi艂o si臋 co艣 barwnego po艣r贸d szaro艣ci.

    Bi偶uteria Pani Justyny zachwyca oryginaln膮 form膮 i feeri膮 barw, jest niepowtarzalna i ma w sobie to "Co艣". Ka偶da jedna ozdoba jest niezwyk艂a i ka偶da inna, cho膰 mieszcz膮ca si臋 w pewnym kanonie.
    Nie dziwi mnie absolutnie Tw贸j zachwyt nad tym pi臋knym naszyjnikiem, kt贸ry odzwierciedla ogromn膮 wyobra藕ni臋 Autorki, a do tego doskonale wpisuje si臋 w Tw贸j wspania艂y styl - kolorowego ptaka.

    Mi艂o艣膰 do sukienek, to kobieco艣膰, w naszej szeroko艣ci geograficznej, to kobiety nosz膮 sukienki, a te kwieciste podkre艣laj膮 kobiece walory.
    Jeste艣 stworzona do tego rodzaju garderoby, musz臋 przyzna膰, 偶e nie ka偶da kobieta wygl膮da dobrze w takich fasonach i wzorach - na Tobie wygl膮daj膮 zjawiskowo :)

    No i oczywi艣cie - umiej臋tno艣膰 艂膮czenia wszystkich element贸w, plus pi臋kne zdj臋cia, o Twojej urodzie nawet nie wspomn臋, bo to wszyscy widz膮 - jeste艣 pi臋kna, plus dar w postaci lekkiego pi贸ra - czyni Ciebie blogerk臋 doskona艂膮.

    No i napisa艂am Ci posta :D

    Szczerze pozostaj臋 w zachwycie!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szczerze dzi臋kuj臋 馃. Teraz ju偶 rozumiem sk膮d ta pi臋kna wyobra藕nia na Twoich pracach si臋 jawi. Prosto z Twojego serca. 馃挄馃挄馃挄馃憣

      Usu艅
  2. Barwny ptak jak najbardziej zas艂u偶ony:)))Wygl膮dasz 艣licznie:)))bardzo lubi臋 du偶膮 kolorow膮 bi偶uteri臋:)))sukienka pi臋kna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ach Olu...tak w艂a艣nie o Tobie my艣la艂am..."barwny ptak"...trzeba mie膰 talent, wyczucie kolor贸w, wiedz臋 , 偶eby w tak niesamowity spos贸b komponowa膰 czy kreowa膰 siebie. Podziwiam nieustaj膮co :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. ...i jak mi艂o widzie膰, 偶e moja chusta Ci s艂u偶y :) buziaki!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kochana tak si臋 ciesz臋, 偶e piszesz tego bloga jeste艣 do tego stworzona. Zdj臋cia to obrazy w kt贸rych mo偶na si臋 zakocha膰. Malujesz nasz 艣wiat tak pi臋knie i kolorowo. Ciesz臋 si臋, 偶e Ci臋 pozna艂am :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty