Sztuka jak narkotyk


Sztuka jak narkotyk pulsujący w żyłach. To stwierdzenie narodziło się w mojej głowie wieki temu, a jak sięgam pamięcią to zaledwie ponad dekada. Uśmiecham się i płaczę zarazem. Tylko ile się wydarzyło, ile pomysłów zrealizowałam, a ile poniosło klęskę, o tym nie wspomnę.  Jestem z powrotem. Hibernacja dobiegła końca!
Sztuka jest ze mną od zawsze, czy to muzyka, taniec, moda, rękodzieło, fotografia. Nie potrafię bez tego żyć. Moja opowieść narodziła się dawno temu i małymi dawkami postaram się trochę Tobie o tym opowiedzieć. Pomysł jest głownie na zdjęcia ale chcę również trochę słowem wesprzeć tego bloga bo mówić chce do Ciebie. 



Wszystko ma swój czas, zrozumiałam to całkiem niedawno, bo okres w którym faktycznie zdecydowałam się tutaj pojawić to okres kwarantanny. Zatem aby nie przynudzać wywodami matki dwójki dzieci, mocno zajętej, zabieram się za pisanie i działanie. 
OPIUM art&Fashion to miejsce w sieci, które kocha rękodzieło, piękne zdolne osoby, które podobnie jak ja nie umieją żyć bez tworzenia piękna. Przez okres 10 lat na swojej drodze spotkałam tysiące wspaniałych ludzi, którzy zachwycają mnie każdego dnia swoimi pomysłami na siebie, czy to zawodowo czy zupełnie hobbystycznie. Sztuka ma wiele imion i ja chce Wam tutaj trochę o nich opowiedzieć. Jestem pełna wiary w sens istnienia tego magicznego miejsca. Mam nadzieję, że będziesz odwiedzać mnie z przyjemnością.


Aleksandra 💓



                     Wisior  ANUSHKA Kolczyki  BOHOBIŻU Torba Mariola Kalińska Sukienka KRAWCOWNIA Chusta Dorota  Radzyńska 











Komentarze

  1. Olu, bardzo się cieszę, że założyłaś blog. To doskonałe miejsce do wyrażania swoich myśli, uczuć, dzielenia się nimi, tak w trudnych, jak i tych całkiem zwyczajnych czasach.
    Mam głęboką nadzieję, że Twoje wspaniałe pomysły staną się inspiracją dla wielu kobiet, szczególnie tych, które nie potrafią odnaleźć własnego stylu, a może w szczególności dla tych, które boją się podjąć odważniejsze kroki.
    Życzę Ci powodzenia, jestem pewna, że wkrótce będziesz miała wielu fanów i całą masę komentarzy.
    Uściski :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , dziękuje Ci za te słowa. Jestem pełna nadziei, że tak będzie 🥰🦋🦜. Wysyłam Ci dużo słońca, właśnie zagląda mi przez ramię takie romantyczne, popołudniowe, majowe słońce 💕

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty