Tańcząca w czerwieni.


Potwornie wieje, zatrzymuję się aby popatrzeć na byki, które kojarzą mi się z maluśkim moim synkiem, który wszystkich zawsze prosił, że chce na byki 🙏. To jak miałam się nie zatrzymać? 💓 Chciałam poczuć wiatr we włosach, poczuć  długo wyczekiwaną wiosnę! Wiosnę bez maski, wiosnę dla "czuciowca" 😆. 
Nikogo nie ma, żywej duszy, tylko cisza, ja i czas. Mam na sobie czerwoną sukienkę, która skradła moje szalone serce stylistki 💝 i myślę sobie to jest ten wspaniały moment aby iść przed siebie, podążać za marzeniami. Czerwień i czerń to dla mnie takie dwa fundamentalne kolory, kojarzą mi się z erotyką, sensualnością, flamenco i indiańskimi barwami. Całość stylizacji dopełniają kolczyki z second handu, kapelusz i pióra ptaka, który zostawił je w lesie. Pióra są dla mnie symbolem wolności, połączenia człowieka z naturą. 



Sukienka Krawcownia.com , dodatki second hand 











Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty